Matkaehdot

Matkaryhmä suunnittelee ja valmistelee yhdistyksemme matkat yhdessä eri yhteistyökumppanien kanssa ottaen huomioon jäsenistön mieltymykset, ikärakenteen, liikkumisen jne.

1. Ilmoittautuminen matkoille ja tapahtumiin

Tutki ja tutustu tuleviin tapahtumiin huolellisesti ja ilmoittaudu ajoissa. Huomioi ilmoittautumisesi yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot sekä ilmoita myös tuletko bussiin ennen matkakeskusta, kuten esimerkiksi Karjalankadun pysäkeiltä.

Merkitse tekemäsi varaukset ja maksusuoritukset omaan Oltermanniisi!

Tapahtumiin, tutustumiskäynneille, retkille ja matkoille voi ilmoittautua sähköisesti, kuukausikokouksissa tai henkilökohtaisesti kohteen vastuuhenkilölle. Matkaryhmän jäsenet antavat myös lisätietoja ko. tapahtumista.

2. Matkojen maksaminen

Matkoista, retkistä ja muista tapahtumista tulevat maksut maksetaan pääsääntöisesti ”matkatilille” eräpäivään mennessä viitenumeron kera. Viitenumero on ilmoitettu tapahtuman yhteydessä.

3. Matkojen ja tilaisuuksien peruutukset

Peruutukset yms tehtävä kohteen tapahtumavastaavalle.

3.1. Ulkomaiset matkat

Matkaan osallistuja joutuu maksamaan peruuttamansa matkan ao. matkatoimiston sääntöjen mukaisesti peruutuksen ajankohdasta riippuen ellei jonotuslistalta tai muuten saada toista henkilöä tilalle. Kuitenkin osanottajan nimen muutos voi aiheuttaa peruuttajalle lisäkustannuksia. Matkalle tulisi ottaa matkavakuutus mahdollisten korvausten saamiseksi.

3.2. Kotimaiset matkat ym tilaisuudet

Jos osanottaja ei peruuta osallistumistaan niin hän joutuu maksamaan koko tapahtuman hinnan.

Jos peruuttaa osallistumisensa maksun eräpäivän jälkeen ja jonotuslistalta tai muuten ei saada toista henkilöä peruuttaneen tilalle niin peruutuskorvaus on tilaisuuden kokonaishinta. Korvaus kattaa kiinteällä kokonaishinnalla maksettavia kustannuksia kuten bussimatkat, esittelijöiden korvaukset, ateriakustannukset sekä teatteri ym. liput samoin kuin peruutuksen aiheuttamia järjestelykuluja.

Ilmoituksissa mainittuun eräpäivään maksamatta jättäminen ei riitä peruutukseksi

Matkatili FI06 1072 3000 2066 51