Yhdistyksemme perustehtävänä on

• ikääntyvien sosiaalisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen,
  • yhdessäolon mahdollistaminen
  • senioreiden pitäminen aktiivisina yhteiskunnan toimijoina

Tarjoamme aktiivista toimintaa ja yhdessäoloa sekä mahdollisuuksia osallistua mielenkiintoisiin kulttuuritapahtumiin ja erilaisiin virikkeitä antaviin tilaisuuksiin.

• jäsentilaisuutemme sisältävät mm. esitelmiä, esittelyjä, ohjelmanumeroita, yhteislaulua ja kahvitarjoilua.
  • matkoilla ja retkillä tutustumiskohteinamme ovat mm lähiseudun nähtävyydet ja tapahtumat, konsertit ja teatteriesitykset sekä ulkomaanmatkat
  • kerhotoiminnan tavoitteena on tarjota sellaista aktiivista toimintaa, joihin kukin voi osallistua mieltymystensä mukaisesti.
  • muut toimintamme sisältävät mm. vapaaehtoistoimintaa ja koulutusta

Tule mukaan ja liity jäseneksi!

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt!

Vain 30 €:n vuotuisella jäsenmaksulla voit osallistua kaikkeen yhdistyksen toimintaan. Tämän lisäksi saat kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton Patina-lehden sekä kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän oman tiedotuslehden Oltermannin.

Liittyminen on helppoa klikkaamalla etusivulla olevaa "Liity jäseneksi" kuvaketta  tai ottamalla henkilökohtaisesti yhteyttä jäsensihteeriimme. Jäsensihteeri antaa samalla lisätietoa yhdistyksen toiminnasta.

Tervetuloa mukaan iloiseen ja energiseen joukkoomme!