Syyskausi 2020

Kouvolan Seniorit itsenäisyyspäivän kunniakäynnillä Vapauden patsaalla.

Lippuairueessa olivat Jari Tommiska, Marja-Leena Tommiska ja Tuula Taskinen.

Seppeleenlaskuun osallistuvat Kari Taskinen, Kari Heikkonen ja Pirkko Ikävalko.

Kuva on linkki tallenteeseen. Klikkaa kuvaa.

Syyskokous 3.11.2020 Tuulensuojassa

Aloitimme syyskokouksen Arvo Saariston ja Pekka Ainalin musiikkiesityksellä.

Jari Lindströn puhui ministerin kokemuksista.

Syyskokouksessa päätimme tulevan kauden 2021 toiminnasta, taloudesta.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Raimo Kinnunen, hän toimii myös yhdistyksen puheenjohtajana.

Hallituksen koko säilyi ennallaan (1+9), uusina jäseninä Eija Pajari ja Kari Koivula. Kokouksen päätöksellä erovuoroiset jäsenet saivat jatkaa.

Kuva on linkki tallenteeseen. Klikkaa kuvaa!

Kuukausikokous Tuulensuojassa 20.10.2020

Kokouksen esitelmäaiheena oli "Metsien positiiviset ilmastovaikustukset".

Esitelmän piti Tornatorin Tapio Suutarla. Mukana oli pieni joukko jäseniä, mutta kysymyksiä tuli runsaasti.

Ohessa myös videotallenne tilaisuuden esitelmästä. Ensimmäinen 19 min ja toinen 43 min.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Syyskauden avaus Tuulensuojassa 1.9.2020.

Kokous pidettiin poikkeusoloissa koronapandemian johdosta. Osallistujilta toivottiin kasvomaskin sekä käsihuuhteen käyttöä. Esitelmän pitäjän, hygieniakoordinaattori Jaana Palosara Kymsotesta, aikataulun johdosta kokous aloitettiin klo 12.00 ja kahvitus oli sen jälkeen. Esitelmä oli mielenkiintoinen ja herätti paljon kysymyksiä.

Kokouksen lopussa tarkasteltiin uuden OLTERMANNIN sisältöä.

Kokoukseen osallistui 64 jäsentä.

***********************

Hallituksen kokous 12.8.2020 Tuulensuojassa.

Puheenjohtaja Raimo Kinnunen ojentaa palkeet ja sihteeri Seija Rajamäki kukat 75v varapuheenjohtaja Kari Taskiselle.