Toimintasuunnitelmat

Alkavana vuonna 2023 on kulunut 83 vuotta Talvisodan päättymisestä. 105 päivää kestänyt sota on lähihistoriamme ankarin koitos vasta itsenäistyneelle kansakunnalle, jonka väkiluku oli tuolloin 3,7 miljoonaa. Maata käytiin puolustamaan eheänä rintamana; kansalla oli yhteinen päämäärä: Isänmaan vapaus.
Oli kysymys nuoren tasavallan olemassaolosta, joka juuri itsenäistyneiden valtioiden tapaan oli herkkä koskemattomuudestaan. Yhdistys kunnioittaa sotiemme veteraaneja sekä kiittää aikaisempien sukupolvien työtä.

Alkava vuosi on yhdistyksen 51. toimintavuosi, jonka teema on  ”Rohkeasti tulevaisuuteen”. Yhdistyksemme tarkoituksena on kaikin tavoin edistää ikääntyvien henkisten ja aineellisten tarpeiden tyydyttämistä, toimia edunvalvojana ja yhteenkuuluvuuden tunteen lujittajana.
Yhdistys on puolueisiin sitoutumaton.

Toimintakertomukset

Päättynyt vuosi 2022 oli yhdistyksen 50. toimintavuosi. Vuosi oli vaikea toiminnan kannalta, kun koronapandemia aiheutti kokoontumis- ja tapaamisrajoituksia.  Kaikesta huolimatta suunnittelemamme yhdistyksemme 50 vuotisjuhlia toukokuussa 2022 onnistui hyvin.