Kevätkauden avaus Maria-salissa 8.1.2019.

Perinteiseen kauden avaukseen osallistui salin täydeltä jäseniä. Tilaisuuden avasi yhdistyksemme uusi puheenjohtaja Marjatta Nykänen. Yhdessä lauletun virren jälkeen Kouvolan Seurakunnan tervehdyksen toi kappalainen Lasse Karpela.

Tilaisuudessa muistettin myös poisnukkuneita sytyttämällä jokaiselle kynttilä. Kynttilöiden sytyttäjänä toimi kunniapuheenjohtaja Raina Jokinen.

Arvo Saariston ja Pekka Ainalin musiikkiesityksen jälkeen edellinen puheejohtaja Seppo Lehtonen luovutti Oltermannin sauvan uudelle puheenjohtajalle Marjatta Nykäselle. Sauvan on suunnitellut ja valmistanut yhdistyksemme jäsen taiteilija Antti Heiskanen.

Kaudenavauksen perinteisiin kuului kevätkauden Oltermannin ja ohjelmien esittely.

Tilaisuus päättyi yhdessä laulettuun Kymenlaakson lauluun.